![]() |
Onu gördüğüm O ile göremediğim O arasındaki uçurumları hesaba katmayarak sevdim. Sustum! Birikti yanaklarıma alfabe... Ya İlahi Ya Rab! Sükûtumu en güzel duam eyle..! - Necip Fazıl Kısakürek - --- Herkesin diş fırçası vardır ama dişlerini fırçalamaz bazıları. Akıl da böyle işte; hepimizde var ama kimi kullanmamakta ısrarlı...! - C. Palahniuk - -- ''Iskalıyor benihttp://www.tatliaskim.org/images/smilies/virgul.gifannemin dualari'' ibrahim tenekeci -- 5 yaşında Trabzonlu çocuğun dolmuşta annesine dediği gibidir belkide hayat. " hem vuriysin hen ağlama diysin" -- Onuhttp://www.tatliaskim.org/images/smilies/virgul.gif gördüğüm O ile göremediğim O arasındaki uçurumları hesaba katmayarak sevdim. Nazan Bekiroğlu -- yürüyorum ! ayaklarımın altında hayal kırıkları .. ayrılıkları "beşe ona" bölüyorum içimde ki bölünsün acıları! -- Herkes farklı bir pencereden bakar hayatahttp://www.tatliaskim.org/images/smilies/virgul.gif buna saygım var. ama bazı insanların camını çerçevesini indiresim geliyor.. -- |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 13:10. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.9 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.
Site kurucuları: Damla ve Meltem