![]() |
Memoli yeniden başlıyormuşkırtasiye firmaları flüt satışlarında artış bekliyor. "Siz evde de böyle çöpleri yere mı atıyosunuz!?" diyen hoca; sen eve gel de bilgisayar masamın etrafını bir gör. Sadece hocalara ait espiriler var. Onlara sadece hocanın kendisi ve sınıftaki bir kaç yalakası güler. Bana bol miktarda nutellahttp://www.tatliaskim.org/images/smilies/virgul.gifmakyaj malzemesi ve indirim çeki verin http://www.tatliaskim.org/images/smilies/virgul.gif size dünyanın en tehlikeli ordusunu kurayım. Hapşırdımhttp://www.tatliaskim.org/images/smilies/virgul.gif sonra Kıvanç geldi "çok sev" dedihttp://www.tatliaskim.org/images/smilies/virgul.gif "abi ben çok sevdim de o beni hiç sevmedi" dedimhttp://www.tatliaskim.org/images/smilies/virgul.gif "haklısın karrşim" dedihttp://www.tatliaskim.org/images/smilies/virgul.gif sarıldı ağladık.. "Şapşal" kelimesini seviyorum... İçinde hem sevgihttp://www.tatliaskim.org/images/smilies/virgul.gif hem azarlamahttp://www.tatliaskim.org/images/smilies/virgul.gif hem beğenihttp://www.tatliaskim.org/images/smilies/virgul.gif hem hafiften bi flört hem de iki tane "ş" harfi var.. Sokakta Kuzeyhttp://www.tatliaskim.org/images/smilies/virgul.gif yatakta Behlülhttp://www.tatliaskim.org/images/smilies/virgul.gif mutfakta Mehmethttp://www.tatliaskim.org/images/smilies/virgul.gif aşkta Halilhttp://www.tatliaskim.org/images/smilies/virgul.gif kavgada Sekizhttp://www.tatliaskim.org/images/smilies/virgul.gif geri kalan her şey için Kıvanç. Memoli yeniden başlıyormuşhttp://www.tatliaskim.org/images/smilies/virgul.gifkırtasiye firmaları flüt satışlarında artış bekliyor. . Akıllı bebekler Bebelac devam sütü içer.biz içmedik o yuzden gerizekalıyız.teşekkürler Bebelac bunu farkettirdiğin için. Sabahın köründe uyanırsınhttp://www.tatliaskim.org/images/smilies/virgul.gif okula gidersinhttp://www.tatliaskim.org/images/smilies/virgul.gif eve gidince hemen uyuyacağım dersinhttp://www.tatliaskim.org/images/smilies/virgul.gif hayal edersin eve vardığında hevesin kaçar. Sen otur otur geç saatlere kadar.İyi alıştınhttp://www.tatliaskim.org/images/smilies/virgul.gif 2 hafta sonra da ben gidicem zaten okula. -Bir Anne ben ilk okuldayken iphone icat edildi.. -Justin Bieber. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 11:46. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.9 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.
Site kurucuları: Damla ve Meltem