"Gözlerine bakmak değil, gözlerinle bakmak istiyorum....
Ellerini tutmak değil, ellerinle tutmak.....
Ve beni unutmak istiyorum....
Neoma

Üyelik tarihi
17 Mart 2015
Mesajlar
5.630
Seslenildi
256 Mesaj
Etiketlendi
22 Konu
Ve beni unutmak istiyorum....
24 Mart 2015
- Paylaş
- Share this post on
Digg
Del.icio.us
Technorati
Twitter

Normal