Turkish Airlines Euroleague’in ana sponsorlarından biri olan Doğuş Grubu ‘Doğuştan İyi Bir Gelecek’ vizyonuyla hayata geçirdiği, çocukları spora yönlendiren ve kötü alışkanlıklardan uzak tutmayı amaçlayan ‘Oyunda Kal’ platformuyla Turkish Airlines Euroleague Fan Zone’da çocuklar ve gençlerle bir araya gelecek.
19-21 Mayıs tarihleri arasında Marmara Forum'da kurulacak Oyunda Kal Fan Zone alanında basketbol severleri eğlenceli aktivitelerle buluşturacak olan Doğuş Grubu, Final Four kapsamında eğlenceli bir sosyal medya kampanyasına da imza attı.
HER KAHRAMANIN BİR HAREKETİ VARDIR
'Her Kahramanın Bir Hareketi Vardır' isimli sosyal medya kampanyası kapsamında; 8-16 yaş arasındaki çocuk ve gençler; #OyundaKal hashtag'iyle basketbol oynarken çekilmiş videolarını kendi Instagram hesaplarından paylaşacak. Yapılan değerlendirme sonucu videolar arasında en yaratıcı harekete sahip olan katılımcılar Final Four sırasında oyuncularla sahaya çıkma şansı yakalayacak. Ayrıca; seçilen videoların gösterimi de Final Four maçları sırasında yapılacak.
Nutella


Üyelik tarihi
19 Kasım 2016
Mesajlar
36.461
Seslenildi
2279 Mesaj
Etiketlendi
107 Konu
Ruh Hali

Euroleague heyecanı ikiye katlanacak
10 Mayıs 2017
- Paylaş
- Share this post on
Digg
Del.icio.us
Technorati
Twitter