Forumunuz.Com
  • Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan
  • 1
  • 2

Forumunuz.Com (https://www.forumunuz.com/)
-   blazeofglory Eserleri (https://www.forumunuz.com/blazeofglory-eserleri/)
-   -   Nefes (https://www.forumunuz.com/blazeofglory-eserleri/48962-nefes.html)

blazeofglory 09 Ekim 2015 14:49

Nefes
 
Nefes

Uykuyu ararken dertten bir çare,
Kırmızı bir bulut gibi çöker kan , gözlerindeki fere..
Santim santim büyür içindeki karabasan,
Ve nefes yetmez sanırsın ciğerlerine.
Oysa bilmezsin; nefes ulaşamaz bir türlü kalbine..

ogZ
Ekim / 2015

Nyenaira 09 Ekim 2015 14:50

Cevap: Nefes
 
yuregınıze saglık cok guzeldı :)

SEKA 09 Ekim 2015 14:56

Cevap: Nefes
 
Elleriniz dert görmesin hocam saygılar.

blazeofglory 09 Ekim 2015 15:00

Cevap: Nefes
 
Alıntı:

Mahur Beste Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 146207)
yuregınıze saglık cok guzeldı :)

Alıntı:

By_YaNLıZ Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 146208)
Elleriniz dert görmesin hocam saygılar.


Teşekkürler arkadaşlar.

Asrevya 09 Ekim 2015 15:08

Cevap: Nefes
 
@blazeofglory ,çok güzeldi mısralarınız.:sana:
Yüreğinize sağlık.
Özlemiştik,ne iyi geldi ruhumuza.

blazeofglory 09 Ekim 2015 15:26

Cevap: Nefes
 
Alıntı:

Asrevya Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 146214)
@blazeofglory ,çok güzeldi mısralarınız.:sana:
Yüreğinize sağlık.
Özlemiştik,ne iyi geldi ruhumuza.

Çok teşekkürler hoca hanım.
3 aydır zihnimde dolaşıyıor bu kelimeler. Stresin yan etkisi olarak şiir yazıyorum ;)

Asrevya 09 Ekim 2015 15:28

Cevap: Nefes
 
Alıntı:

blazeofglory Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 146223)
Çok teşekkürler hoca hanım.
3 aydır zihnimde dolaşıyıor bu kelimeler. Stresin yan etkisi olarak şiir yazıyor<m ;)

Yaratıcılık biraz stres istiyor değil mi?
Yaratma sancısı denilen durum.
Ama siz huzurlu olun,biz okuyalım:sana:

blazeofglory 09 Ekim 2015 15:32

Cevap: Nefes
 
Alıntı:

Asrevya Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 146224)
Yaratıcılık biraz stres istiyor değil mi?
Yaratma sancısı denilen durum.
Ama siz huzurlu olun,biz okuyalım:sana:

Yaratma sancısını en iyi sizler bilirsiniz hoca hanım. Şüphesiz sıkıntılı bir süreç. Lakin ortaya çıkan çoğu eser , sorunların , üzüntülerin , neşenin insanda ortaya çıkardığı tepkimenin sonucudur. Ya da bu sadece benim için böyle ;)

Asrevya 09 Ekim 2015 15:51

Cevap: Nefes
 
Alıntı:

blazeofglory Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 146225)
Yaratma sancısını en iyi sizler bilirsiniz hoca hanım. Şüphesiz sıkıntılı bir süreç. Lakin ortaya çıkan çoğu eser , sorunların , üzüntülerin , neşenin insanda ortaya çıkardığı tepkimenin sonucudur. Ya da bu sadece benim için böyle ;)

Sürgit yaşam ritminin dışına çıkabilmek,öze yakınlaşabilmek ve sıradışı bakabilmek için gerekli.
Teşekkürler efendim.:flower:

Jön TüRk 09 Ekim 2015 22:40

Cevap: Nefes
 
Hocam yüreğinize kaleminize sağlık.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 14:47.
  • Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan
  • 1
  • 2

Powered by vBulletin® Version 3.8.9   Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.

Site kurucuları: Damla ve Meltem