![]() |
"Hz. Muhammed Türk'tü" - Namık Kemal Zeybek https://encrypted-tbn0.gstatic.com/i...PEXRA&usqp=CAU Eski Kültür Bakanı Namık Kemal Zeybek, Hz. Muhammed'in Türk olduğunu iddia etti. Alanya Türk Ocağı tarafından düzenlenen “Yeni Dünya Düzeni ve Türkiye” konulu konferansta konuşan Namık Kemal Zeybek, 8 bin yıllık dünya tarihinin en önemli milletinin Türk Milleti olduğunu, insanlığa medeniyeti öğretenin de Türkler olduğunu söyledi. Türk Milleti'nin kökünün Sümerlere dayandığını öne süren Zeybek, ”Peygamberimiz, Hazreti Muhammed'in kökü Sümerlerden gelmektedir. Dolayısıyla Hz. Muhammed de Türk'tür” dedi. Dünyada ilk rüşveti de Sümerlerin başlattığını ileri süren Zeybek, şunları söyledi: “Dünyada uygarlığı başlatan toplum da Türk Milleti'dir. Dünya tarihi Türklerle başladı. 600 yıl boyunca dünyayı Osmanlı yönetti ve bugün dünyanın pek çok ülkesinde Osmanlı'ya herkes saygı duyuyor. Aslında bugünkü Batı ülkelerinde yaşayan vatandaşların da soyu Türk'tür. Batılılar mevcut dininden vazgeçip kendilerine yeni dinler aramaya çalışıyor. Kendi kiliseleri boş.” Namık Kemal ZEYBEK https://www.youtube.com/watch?v=A6thl-IDKVE |
Cevap: "Hz. Muhammed Türk'tü" - Namık Kemal Zeybek Dünya tarihi Türklerle başladı. 600 yıl boyunca dünyayı Osmanlı yönetti ve bugün dünyanın pek çok ülkesinde Osmanlı'ya herkes saygı duyuyor. konuşması güzelde kendi insanımız saygı duymuyor işine geldiğince tabi Sümerlerden gelmektedir. Dolayısıyla Hz. Muhammed de Türk'tür” dedi. çelişkiye bak sen hayır oldu olacak çorumludurda memleketlimdir ne dersiniz ? arada ankarayada kütük kaymış olabilir tövbe yarab :D kardeşim bizim soyumuz sümer ise bizim ceddimiz osmanlı değil :D osmanlının bir soyu yokki . birleşmiş milletler gibi her cografyadan insanlar girmiş içimize babamız belli ana yok ortada katarinamı napolyonun bacısımı samuel mi kim bu hükümdarların karısı .. hükümdarların kendisi ne daha doğrusu ne türkü allahını seviyorsanız çocugu olmayan hükümdarlar gördü bu osmanlı hani yönetim olarak diyorum halkında türk macar alayı vardı zaten.. ya tarih tek taraflı yorumlanmaz adamın konuşması idare eder ama kafası başka yerde galiba;sasi |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 20:13. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.9 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.
Site kurucuları: Damla ve Meltem