![]() |
Forumunuzun En İyi Yöneticisi Kim @Jön TüRk teşekkürler :) |
Cevap: Forumunuzun En İyi Yöneticisi Kim Damla ve Jön TüRk arasında kaldım ve @Jön TüRk dedim |
Cevap: Forumunuzun En İyi Yöneticisi Kim Bu sağlıklı bi anket olmaz @Peniacım ;) sonuçta hepsi emek veriyor bu bi nevi kıyasa ve ayrımcılığa giriyor. tamam beğenebilirler ama böyle bişeye gerek yok diye düşünüyorum. ama fikirlerinize de saygı duyarım :) |
Cevap: Forumunuzun En İyi Yöneticisi Kim =) cevabım belli |
Cevap: Forumunuzun En İyi Yöneticisi Kim |
Cevap: Forumunuzun En İyi Yöneticisi Kim Konu kilitlenmemis ama SM-J200F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi |
Cevap: Forumunuzun En İyi Yöneticisi Kim Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 09:46. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.9 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.
Site kurucuları: Damla ve Meltem