![]() |
Hollanda genel seçiminde oy pusulasından Erdoğan'a oy çıktı Hollada'da yapılan genel seçimler gelen sonuçlar ile sona erdi. Dün akşam sosyal medya hesaplarında yayılan bu fotoğraf ise çok konuşuldu. Bir vatandaş Recep Tayyip Erdoğan'ın ismini oy pusulasına yazarak oyunu bu şekilde. Bu görüntü gece boyu sosyal medyanın en çok konuşulan olayı olmayı başardı http://i.hurimg.com/i/hurriyet/75/59...2f284dcc16.jpg Hollanda'da seçim yarışı dün başlamıştı.. Genel seçimlerde resmi sonuçlar açıklanmaya başlarken dün akşam sosyal medyaya bu görüntü damga vurdu. Oy kullanan bir vatandaş, oy pusulasına Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın ismini ekledi ve oyunu bu şekilde kullandı. Sosyal medyada kısa sürede yayılan bu görüntü gece boyu etkisini yitirmedi Hollanda genel seçimlerinin ilk resmi sonuçlara göre 33 milletvekili çıkaran Başbakan Mark Rutte'nin Özgürlük ve Demokrasi için Halk Partisi (VVD) kazandı. Avrupa'da her seçimde olduğu gibi bu seçimde de oy pusulalarında Cumhurbaşkanı 'Recep Tayyip Erdoğan'a oy çıktı. Sosyal paylaşım siteleri Facebook ve Twitter üzerinden paylaşılan mesajlarda, Erdoğan'ın fotoğrafları ve isminin yer aldığı geçersiz çok sayıda oy pusulaları yer aldı. SEÇİMİ RUTTE KAZANDI Hollanda genel seçimlerini, açıklanan ilk resmi sonuçlara göre 33 milletvekili çıkaran Başbakan Mark Rutte'nin liderliğindeki Özgürlük ve Demokrasi için Halk Partisi (VVD) kazandı. VVD seçimde birinci parti çıkarak İslam karşıtı aşırı sağcı Özgürlük Partisi'ni (PVV) geçse de, 41 milletvekili kazandığı 2012 seçimlerinin gerisinde kaldı. Hürriyet |
Cevap: Hollanda genel seçiminde oy pusulasından Erdoğan'a oy çıktı bir oy bir oydur belki etkileyecekti belkide hiç bir etkisi olmadı seçimde ama neden boşa kullanıyorsun |
Cevap: Hollanda genel seçiminde oy pusulasından Erdoğan'a oy çıktı Bunlara böyle yapmak gerekiyor,100 yıldır kuyruğumuzu kıstırdık,karşılarında el pençe durduk. Ellemeyin iyi oluyor... |
Cevap: Hollanda genel seçiminde oy pusulasından Erdoğan'a oy çıktı Bunlara böyle yapmak gerekiyor,80 yıldır kuyruğumuzu kıstırdık,karşılarında el pençe durduk. Ellemeyin iyi oluyor... |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 22:29. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.9 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.
Site kurucuları: Damla ve Meltem