
A Milli Takımımız, Çek Cumhuriyeti'ni 2-0 mağlup etti ve D Grubu'nda 3 puan ve *2 averaj ile 3. sıraya yerleşti. A Grubu'nun 3. sırasında, 3 puanı ve *2 averajı bulunan, ancak sadece 1 gol atan Arnavutluk'u, 2 gol attığımız için geride bıraktık. Artık E veya F Grubu'nun 3. sırasından gelecek bir takımı geride bırakmamız yeterli olacak!
2 MAÇI BEKLİYORUZ
E Grubu'nda şu anda İsveç 1 puanla 3. sırada, İrlanda da 1 puanla son basamakta. İki takımın da son maçlarında puan kaybetmesi durumunda E Grubu'nun üçüncüsünü geçerek en iyi üçüncüler arasında yer alacağız. İsveç son maçında Belçika ile karşılaşacakken, İrlanda Cumhuriyeti ise İtalya ile kozlarını paylaşacak.
F Grubu'nda ise Portekiz 2 puanla 3. basamakta. Macaristan, son maçta Portekiz'e mağlup ederse, yine en iyi üçüncüler arasına gireceğiz.
3 KRİTİK MAÇ VAR
İşte A Milli Takımımızın EURO 2016'da 2. tura çıkıp çıkmayacağını belirleyecek 3 maç:
22 HAZİRAN ÇARŞAMBA:
19.00 Macaristan-Portekiz (Macaristan kazanmalı)
22.00 İsveç-Belçika (İsveç puan kaybetmeli)
22.00 İtalya-İrlanda (İrlanda puan kaybetmeli)
Jön TüRk

Üyelik tarihi
14 Şubat 2015
Bulunduğu yer
Başkent
Mesajlar
33.815
Seslenildi
2159 Mesaj
Etiketlendi
342 Konu
Milli Takımımız, 1 Takımı Geride Bırakırsa Son 16'ya Kalacak
22 Haziran 2016
- Paylaş
- Share this post on
Digg
Del.icio.us
Technorati
Twitter
diE bunu beğendi.
Bunu hiç unutma Evlat ! Batı hiçbir zaman uygar olmamıştır ve bugünkü refahı;devam edegelen sömürgeceliği ,döktüğü kan,akıttığı gözyaşı ve çektirdiği acılar üzerine kuruludur . . .
Aliya İzzetbegoviç
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Aliya İzzetbegoviç
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

1Beğeniler
Normal