![]() |
Saçma sapan konuşma la Efsana Behzat Ç. repliği en sevdiğim :dd |
Cevap: Saçma sapan konuşma la farkedmez ve penia nın en sevdiği replik :D |
Cevap: Saçma sapan konuşma la "La" diyince aklıma ilk gelen kişi Penia oldu benim de. :D |
Cevap: Saçma sapan konuşma la Biz S.S.K'lıyız aga ;keyif |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 11:21. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.9 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.
Site kurucuları: Damla ve Meltem