![]() |
Önünden ye Başkasının ekmeğinde gözün olmasın tarzında, çocukken öğretirlerdi . |
Cevap: Önünden ye Anneannem hala söyler bana :D |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 05:18. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.9 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.
Site kurucuları: Damla ve Meltem