
İnsanlar birbirleriyle konuşarak anlaşır. Konuşarak sorunlarını hal ederler. Doğru olanı da budur. Aynı zamanda da konuştuğunuz kişiye saygıdır.
Dünyanın en güzel sanatıdır. Bu yüzden, aileme sonsuz teşekkür ederim, bizi bu sanat ile tanıştırıp, özleştirdikleri için.
Damla



Üyelik tarihi
14 Aralık 2014
Bulunduğu yer
İzmir.
Mesajlar
45.997
Seslenildi
8368 Mesaj
Etiketlendi
235 Konu
''Konuşma sanatı.''
21 Mayıs 2020
- Paylaş
- Share this post on
Digg
Del.icio.us
Technorati
Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Years and years.

6Beğeniler



Normal