![]() |
sosyal medyanın asosyalleri sosyal medyanında asosyal insanları var, öyle pusuda beklerler. nerde saçmalık orda onlar. |
Cevap: sosyal medyanın asosyalleri Boş insanlardır. |
Cevap: sosyal medyanın asosyalleri Gereksiz buluyorum. Madem sosyal medyan var, gir iki bişi beğen yorum yap felan. Niye boş boş dikizliyorsun milleti. |
Cevap: sosyal medyanın asosyalleri Günde on üç saat çalışmak, kolay değil. Allah kolaylık versin. |
Cevap: sosyal medyanın asosyalleri Herkes bakar takip eder devamli insanin sagligini bozar 🔴 |
Cevap: sosyal medyanın asosyalleri https://encrypted-tbn0.gstatic.com/i...XiJbtLdLV0b2Ov Ya beyine oksijen gitmeseydi?? Allah'tan nefes alabiliyorlar |
Cevap: sosyal medyanın asosyalleri Yutıbırlık buna dahil sanırım |
Cevap: sosyal medyanın asosyalleri Sanalın assosyel denseydi daha iyi olurdu zannımca :p |
Cevap: sosyal medyanın asosyalleri Hastalık |
Cevap: sosyal medyanın asosyalleri Alıntı:
https://www.forumunuz.com/images/ico...oller/hava.gifhttps://www.forumunuz.com/images/ico.../ikiyildiz.gifhttps://www.forumunuz.com/images/ico...ller/masal.gif |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 01:06. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.9 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.
Site kurucuları: Damla ve Meltem