Forumunuz.Com

Forumunuz.Com (https://www.forumunuz.com/)
-   Forumunuz Sözlük (https://www.forumunuz.com/forumunuz-sozluk/)
-   -   Sobada Yapılan Kestane (https://www.forumunuz.com/forumunuz-sozluk/81487-sobada-yapilan-kestane.html)

Onurcan 17 Kasım 2016 14:54

Sobada Yapılan Kestane
 
Her kışın kesinlikle yaparız memlekette o mis tadını hiçbirşeye değişmem.

Lou Andreas-Salome 17 Kasım 2016 15:07

Cevap: Sobada Yapılan Kestane
 
Kahrolsun doğalgaz! Senelerdir yapamıyoruz, e fırında olanın tadı yok, sokak satıcılarından aldığımızın tadı damağımızda kalıyor. Şu an hüzünlendim.

Penia 17 Kasım 2016 15:13

Cevap: Sobada Yapılan Kestane
 
Özlemle andığım anılardan birisi

Silent 17 Kasım 2016 17:27

Cevap: Sobada Yapılan Kestane
 
Olsada yesek.<3

Dua ' 17 Kasım 2016 17:57

Cevap: Sobada Yapılan Kestane
 
Bu hayatta en sevdiğim yiyeceklerin başında gelir. Ama maalesef ki eskiden sobalı evimizde yapardık uzun zamandır yok :(

Farkedmez 17 Kasım 2016 17:59

Cevap: Sobada Yapılan Kestane
 
Sobanın sıcaklığını hiç biri vermiyor, nice şeyler yapardık üstünde..Gerçi tofaş ın kaloriferi veriyor aynı sıcaklığı ama aynı şey değil :D

Deniz 17 Kasım 2016 19:24

Cevap: Sobada Yapılan Kestane
 
Tadı başka, zevki başka . .

Ahfa 26 Kasım 2016 23:11

Cevap: Sobada Yapılan Kestane
 
Hala Fırında yaptığım ama soba tadini bulmadığım zevk

X`` 29 Kasım 2016 00:58

Cevap: Sobada Yapılan Kestane
 
Level atlattığım durumdur. MikroDalga içinde 3 dakika 15 saniye kadar bir kase kadar kestaneyi geniş bir tabağa dizip tam kıvamını tutturmak ve keyfini ve sefasını sürmek gibisi yok. Soba olsa tadı ve keyfi başka olur tabi. Konumuz sobaydı dimi ? :)

Lithium 03 Aralık 2016 00:38

Cevap: Sobada Yapılan Kestane
 
Fırın poşetine koyup fırında pişirince de közlenmiş gibi oluyormuş.

Jön TüRk 03 Aralık 2016 00:55

Cevap: Sobada Yapılan Kestane
 
Vakti geldi,ancak dışarıdan temin edeceğiz gibi.Keşke kalöriferde de olabilse (:

Ahfa 03 Aralık 2016 12:05

Cevap: Sobada Yapılan Kestane
 
Fırında yapın gençler, önce çizin kestaneleri sonra ılık suda bekletin ( bu daha iyi acilmalarini sağlıyor ) sonra süzün dizin tepsiye, sobada yapılmış gibi oluyor :)


Ne anlattim yaaa yemiş kadar oldum :kiki:

Nootka 03 Aralık 2016 12:09

Cevap: Sobada Yapılan Kestane
 
canımı istettin @Ahfa ya :)

böyle hafif seslerini duymakta güzel oluyor gerçekten mutluluk ya uzun zamandır bu keyfi yapamadım gerçekten

Bishamon 03 Aralık 2016 12:41

Cevap: Sobada Yapılan Kestane
 
Sobayı nereden bulacağız ki.

Arif 07 Aralık 2016 13:26

Cevap: Sobada Yapılan Kestane
 
Dede yok, babaanne yok, anne yok, baba yok, eski mahalle yok, soba yok... Daha niceleri yok. Kestane bahane. Ben ilkokuldayken, babanem beni balkonda beklerdi. Vay guzel gonlunden optugum.

Kuzey 07 Aralık 2016 13:26

Cevap: Sobada Yapılan Kestane
 
Kestane sevmiyorum :D

döngüsel 07 Aralık 2016 13:34

Cevap: Sobada Yapılan Kestane
 
Sobada yapılan patatesle yarışır tadı.

hıhım 07 Aralık 2016 13:48

Cevap: Sobada Yapılan Kestane
 
kestane sevmiyorum küçükken sobaya tükürür baloncuklara bakardım buharlaşıp giderdi annemde üçüncü uyarısından sonra mesafesiz bir terlik atardı hey gidi günler hey

KARA 17 Ocak 2017 08:18

Cevap: Sobada Yapılan Kestane
 
Uzun zamandır tadamadığım lezzet.
Özlüyor insan.
Anca dışarda yiyelim.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 01:13.

Powered by vBulletin® Version 3.8.9   Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.

Site kurucuları: Damla ve Meltem