![]() |
Sobada Yapılan Kestane Her kışın kesinlikle yaparız memlekette o mis tadını hiçbirşeye değişmem. |
Cevap: Sobada Yapılan Kestane Kahrolsun doğalgaz! Senelerdir yapamıyoruz, e fırında olanın tadı yok, sokak satıcılarından aldığımızın tadı damağımızda kalıyor. Şu an hüzünlendim. |
Cevap: Sobada Yapılan Kestane Özlemle andığım anılardan birisi |
Cevap: Sobada Yapılan Kestane Olsada yesek.<3 |
Cevap: Sobada Yapılan Kestane Bu hayatta en sevdiğim yiyeceklerin başında gelir. Ama maalesef ki eskiden sobalı evimizde yapardık uzun zamandır yok :( |
Cevap: Sobada Yapılan Kestane Sobanın sıcaklığını hiç biri vermiyor, nice şeyler yapardık üstünde..Gerçi tofaş ın kaloriferi veriyor aynı sıcaklığı ama aynı şey değil :D |
Cevap: Sobada Yapılan Kestane Tadı başka, zevki başka . . |
Cevap: Sobada Yapılan Kestane Hala Fırında yaptığım ama soba tadini bulmadığım zevk |
Cevap: Sobada Yapılan Kestane Level atlattığım durumdur. MikroDalga içinde 3 dakika 15 saniye kadar bir kase kadar kestaneyi geniş bir tabağa dizip tam kıvamını tutturmak ve keyfini ve sefasını sürmek gibisi yok. Soba olsa tadı ve keyfi başka olur tabi. Konumuz sobaydı dimi ? :) |
Cevap: Sobada Yapılan Kestane Fırın poşetine koyup fırında pişirince de közlenmiş gibi oluyormuş. |
Cevap: Sobada Yapılan Kestane Vakti geldi,ancak dışarıdan temin edeceğiz gibi.Keşke kalöriferde de olabilse (: |
Cevap: Sobada Yapılan Kestane Fırında yapın gençler, önce çizin kestaneleri sonra ılık suda bekletin ( bu daha iyi acilmalarini sağlıyor ) sonra süzün dizin tepsiye, sobada yapılmış gibi oluyor :) Ne anlattim yaaa yemiş kadar oldum :kiki: |
Cevap: Sobada Yapılan Kestane canımı istettin @Ahfa ya :) böyle hafif seslerini duymakta güzel oluyor gerçekten mutluluk ya uzun zamandır bu keyfi yapamadım gerçekten |
Cevap: Sobada Yapılan Kestane Sobayı nereden bulacağız ki. |
Cevap: Sobada Yapılan Kestane Dede yok, babaanne yok, anne yok, baba yok, eski mahalle yok, soba yok... Daha niceleri yok. Kestane bahane. Ben ilkokuldayken, babanem beni balkonda beklerdi. Vay guzel gonlunden optugum. |
Cevap: Sobada Yapılan Kestane Kestane sevmiyorum :D |
Cevap: Sobada Yapılan Kestane Sobada yapılan patatesle yarışır tadı. |
Cevap: Sobada Yapılan Kestane kestane sevmiyorum küçükken sobaya tükürür baloncuklara bakardım buharlaşıp giderdi annemde üçüncü uyarısından sonra mesafesiz bir terlik atardı hey gidi günler hey |
Cevap: Sobada Yapılan Kestane Uzun zamandır tadamadığım lezzet. Özlüyor insan. Anca dışarda yiyelim. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 01:13. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.9 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.
Site kurucuları: Damla ve Meltem