![]() |
Çelişki ile İroni yapmak Kuran-ı kerim de çelişki arayan, aradığını bulduğunu sanıp, alay ettiğini zanneder. Bana bunlarla gelmeyin. |
Cevap: Çelişki ile İroni yapmak papatya misali var yok var yok dersen yok olur bu durumla ironi yaptığını sanır ay damla bune bee :kiki: |
Cevap: Çelişki ile İroni yapmak Hayatımızda sıkça gerçekleşen üç durum. hayata karşı ironiler, karşılaştığınız paradokslar ve içinde bulunduğunuz çelişkiler. ironi, paradoks ve çelişki şeklinde olan başlık. hayatta sık sık kullanılan, belki de gerçeğe dönüştürülen üç anlamlı sözcüktür bunlar .aralarındaki farkın örneklemesi ,mesela mahmut çayını içerken, şekeri çok sevdiğine dair bir muhabbet yapıp, 'aha işte bunun kanıtı olarak diyip çayına 1 küp şeker atıp, çayı öyle içerse ironi olur.mahmut bu çayı içerken 'aha işte bunun kanıdı olarak' demeden çayına 1 küp şeker atıp içerse çelişki olur.ironi tanımda belirtilenin aksine, mahmutun şekeri sevdiğini söyleyip çayına bir kova şeker katması değil, şekeri sevdiğini söyleyip -altında vermek istediği bir anlam olur genellikle- çayını şekersiz hatta demli içmesidir. |
Cevap: Çelişki ile İroni yapmak herkesin aradığı bir şey vardır sonuçta bence aramak kötü bir şey değil bulmakta ama bulduğunu sanmak asıl kötü olabilecek o sonuçta "arayan belasını da bulur mevlasını da" |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 23:38. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.9 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.
Site kurucuları: Damla ve Meltem