![]() |
Sürekli Olumsuz Düşünen İnsanlar Her yaptıkları işte ve genel anlamda menfi hissederler ve düşünürler. |
Cevap: Sürekli Olumsuz Düşünen İnsanlar Çevresine olumsuz bir rol olur. |
Cevap: Sürekli Olumsuz Düşünen İnsanlar -Hayata hiç gelmeseymiş daha iyimiş- denen insanlar. Negatif enerji yayma dışında, yaptıkları bir şeyden de zevk alamaz haldedirler.. |
Cevap: Sürekli Olumsuz Düşünen İnsanlar Bir zahmet benden uzak durun. :) |
Cevap: Sürekli Olumsuz Düşünen İnsanlar nötrlemek lazım onları |
Cevap: Sürekli Olumsuz Düşünen İnsanlar kendini kötüye alıştırıyordur derdim ama sürekli böyle ise vardır bir sıkıntı |
Cevap: Sürekli Olumsuz Düşünen İnsanlar Birkerede iyi bir şey düşün arkadaşım.Negatif insanlar asla mutlu olamazlar |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 18:18. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.9 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.
Site kurucuları: Damla ve Meltem