![]() |
Sıradan geçirmek Forumda yazmadığı kimse kalmamıştır hatta bir gün yokluktan banlı üyeye de yazmış olabilir. Zorunlu nedenler dışında keyfi olarak bu kadar herkesle iletişime geçebilen biri tam olarak sıradan geçirmiştir. Mehmet'ten hoşlandı ama Ahmet'de fena sayılmaz. Cinsel tercihlerini değiştirirse Jale'de güzel hatun hani. Edit:Bu ne globallik. |
Cevap: Sıradan geçirmek haha iyi güldüm ya yokluk başa bela :D |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 06:39. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.9 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.
Site kurucuları: Damla ve Meltem