![]() |
İki telefon arasında kaldım Lg g6 ve iphone 7 hangi teli alsam acaba Özellikler ve kamera açısından lg g6 fark atıyor İphone ise işlemcisi süper ve ekranı güzel donma yapmıyor. Bende lg g5 vardı kırdım lg kullandığım için lgden başka kullanamıyorum acıkcası sizce ne alayım ? |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 09:46. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.9 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.
Site kurucuları: Damla ve Meltem