![]() |
Levent Nazifoğlu’na verilen ceza belli oldu Levent Nazifoğlu’na verilen ceza belli oldu Galatasaray Yönetimi, Sportif A.Ş Eski Yönetim Kurulu Üyesi Levent Nazifoğlu'na 1 yıl hak mahrumiyeti cezası verdi. Yönetim, Divan Kurulu toplantısında Başkan Dursun Özbek ile sözlü tartışmaya giren Nazifoğlu’nu Disiplin Kurulu’na verdi. Disiplin Kurulu, yönetimin gerekçelerini haklı bulup 1 yıllık cezayı kararlaştırdı. Yönetim Kurulu daha sonra Disiplin Kurulu’nun kararını onadı ve ceza gerçekleşti. Buna göre Levent Nazifoğlu, 1 yıl boyunca Galatasaray’ın organizasyonlarına katılamayacak, Divan Kurulu’nda yer alamayacak ve kulübün sosyal tesislerinde bulunamayacak. Levent Nazifoğlu, Galatasaray kulübünün maçlarında ise yer alabilecek. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 17:29. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.9 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.
Site kurucuları: Damla ve Meltem