![]() |
|
81. Haftanın Çok Bilmişi: ''CentilmeN'' http://i.resimyukle.xyz/APbAC.gif Merhaba arkadaşlar; 81. hafta bilmişimizi, @CentilmeN olarak düşündük. Lütfen sorularınızı, seviyeli bir şekilde, forum kurallarına göre sorunuz. Keyifli forumlar dilerim. ;gul:ppty: |
Cevap: 81. Haftanın Çok Bilmişi: ''CentilmeN'' Merhaba, kolay gelsin. - Olmazsa, olmazların nelerdir.? - Hayat bir tiyatro salonu, hepimiz bilerek, yada bilmeyerek rollerimizi oynuyoruz. Sen, kendini bu tiyatro sahnesinin neresinde görüyorsun.? - Forumunuz hakkın da düşüncelerini öğrenebilir miyim.? - Forumunuz da beğendiğin ve beğenmediğin taraflar nelerdir.? ;gul |
Cevap: 81. Haftanın Çok Bilmişi: ''CentilmeN'' Merhaba, tebrik ederim @CentilmeN ve hemen sorularıma döneyim. :) 1-}Hayret Nidan genelikle ne olur ? 2-}Odanda en saçma obje nedir? 3-}Yıkılmaz Tabuların varmı ? Varsa nedir? 4-}Forumunuz.com'a girer girmez, ilk yaptığın şey nedir? 5-}Sorular esnasında, "İnşallah bu sorulmaz" dediğin bir soru var mı? Varsa nedir? 6-}Forumunuz.com'da -ona sonsuz güvenebilirim- diyebileceğin kim/kimler var? (varsa.) 7-}Bir insanda en çok neye dikkat edersin? 8-}Eline kağıt, kalem verseler ve yaz deseler; neye dair yazardın? 9-}Ölüm hariç, seni ne üzer? 10-}En takıntılı olduğun durumlar nelerdir? 11-}Haftanın konuğu olmak eğlenceli mi? Ve son olarak; 12•}Olumlu veya olumsuz, benim hakkımda düşüncelerin nelerdir? Şimdiden teşekkürler vereceğin güzel cevaplar için, kolay gelsin. :baygin: {Daha sonra yeniden uğrayabilirim.} |
Cevap: 81. Haftanın Çok Bilmişi: ''CentilmeN'' hayırlısı olsun Allah kolaylık versin. |
Cevap: 81. Haftanın Çok Bilmişi: ''CentilmeN'' Kolay gelsin :gulsana: |
Cevap: 81. Haftanın Çok Bilmişi: ''CentilmeN'' Alıntı:
-Olmazsa olmazım Ailemdir, Galatasaray ve Kedim :) -Finaldeki Beyaz atlı prens :) "Yakışıklılığı baz almıyorum, Hayat kurtarması beni cezbetmiştir" -Bu Platform; Kesinlikle muazzam. Sevgi,saygı,değer bir kişinin arayabileceği herşey burada mevcut. Forumunuz.com'da nefes aldığım dakikalarda çok güzel vakit geçiriyorum. Platform kategorilerine bakarak ilgimi çekebilecek kategoriler hakkında araştırma yaparak, eksik ne varsa tedarik etmeye çalışıyor ve bu esnada kendim de bilgi ediniyorum. Öğrenmek keyif veriyor, Burada olmuyor olsaydım belki o bilgiden geri kalacaktım. -Beğendiğim tarafları önceki cevabımda olduğu gibi Sevgi, saygı, değer. Beğenmediğim yanı herkesin ilgi alanı sadece " Forum Oyunları". Diğer kategorilere aşırı bir yoğunluk yok. Herkesin ilgi alanı, beğeni ve hobisi farklıdır fakat ben diğer kategorilerde de güzel vakit geçirebileceğimizi düşünüyorum değerli arkadaşlarımızla. Adım attığım bir kaç kategori hakkındaki çalışmalarım bittikten sonra, Diğer kategoriler hakkında ufak çaplı bir proje sunacağım yönetime. Birlikte Her gün Daha iyiye! Alıntı:
1) Hadi canım olur :) 2) Gece lambası :) Annem koyuyor, kullanmıyorum fakat öylece duruyor. Birde büyük yunus sığmıyorda bir yere:) 3) Ters olmak bir tabu oldu. Her ne kadar cana yakın gözüksem de ters olduğum anlarda sonrasını pek düşünmem. 4) Bildirim varsa onları kontrol etmek 5) Hayır yok. Sorulabilecek her soruya verecek bir cevabım vardır. 6) @Pia @Regex @Jön TüRk @Farkedmez @Damla @Coffee QueenSonsuz güvenebileceğim Değerli insanlardır. "Muhakkak herkes öyledir fakat şu an için aklımdan geçenler ve tanıdıklarım diyebilirim" 7) Diksiyon ve Dürüstlüğüne 8) Hayvanları korumaya dair birşeyler yazardım 9) Haksızlığa uğramak, Kendimi ifade edememek beni çok üzer. 10) En büyük takıntım, Yalan Başkada yok diyebilirim sanırım. 11) Henüz yeni olduk bakacağız :) Muhakkak eğlenceli olacaktır. 12) Sen saf (Yanlış anlaşılmasın art niyetli olarak değil),değer bilen birisin. Hanım ve durduğun yeri bilen birisin. Olumsuz düşüncem senin hakkında yok. Alıntı:
Teşekkür ediyorum. Alıntı:
|
Cevap: 81. Haftanın Çok Bilmişi: ''CentilmeN'' Kolay gelsin 🌷 Centilmen kimdir |
Cevap: 81. Haftanın Çok Bilmişi: ''CentilmeN'' Alıntı:
CentilmeN; 26 yaşında Samsun'da ikamet eden, Kurumsal bir şirkette 2 İlin görsel sorumluluğu ve denetmenliğini yapan bir kişidir. Genelde sakin bir yapıya sahip, nickimle örtüşen bir karakterim vardır. Çok sosyal sayılmam, Aşırı derecede asosyal de değilimdir, ortada diyelim. Hayvanlara aşırı derecede değer veririm, Aldıkları her nefes için onlara sonsuz saygı duyarım, Asla incitmem. Şimdilik aklıma gelen bu kadar Teşekkür ederim ;acangul |
Cevap: 81. Haftanın Çok Bilmişi: ''CentilmeN'' Tebrikler, kolay gelsin. |
Cevap: 81. Haftanın Çok Bilmişi: ''CentilmeN'' Tebrikler,kolay gelsin |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 20:56. |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.9 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.
Site kurucuları: Damla ve Meltem