![]() |
Bana Dokunmayan Yılan,Bin Yıl Yaşasın Anafikir; Zararlı bir insanın doğrudan bize zararı dokunmadıkça,onu rahat bırakalım...Bırakmalımıyız? Hep düşünmüşümdür,neden bana dokunmayan yılan bin yıl yaşasın? Bana göre oldukça bencil bir yaklaşımdır...Doğrudan bize dokunmayan yılana seyirci kalmak doğrumudur? Sizler ne düşünüyorsunuz.... |
Cevap: Bana Dokunmayan Yılan,Bin Yıl Yaşasın Bazen gercekten bunu diyebileceğin insanlar var malesef etrafta tamam bencillik olabilir ama hakedenede denmeli bu ara ben diyorum bana dokunmayan yılan bin yıl yaşasın çünkü dokunmaya devam edlirse yanlışlıkla üstüne basıp gecebilirim. |
Cevap: Bana Dokunmayan Yılan,Bin Yıl Yaşasın Seyirci kalmak hoş değil en azından ben kalamıyorum.Sessizde kalamıyorum,duyarsızda. Bildiğim birşey varki bana dokunmasa da biliyorumki zehirli. bugün ona yapılan haksızlık,yarın bana da yapılabilinir... |
Cevap: Bana Dokunmayan Yılan,Bin Yıl Yaşasın Bana dokunmayan yılanlara selamet diliyorum .) |
Cevap: Bana Dokunmayan Yılan,Bin Yıl Yaşasın Bin yıl yaşasın denilen bütün yılanlar, o dilekle avunan bütün insanlığın iliklerine kadar dokundu. Günaydın... |
Cevap: Bana Dokunmayan Yılan,Bin Yıl Yaşasın Bana dokunsun,ben onunla baş ederim ezerim kafasını toplumdan ayıklıyabilirim :) |
Cevap: Bana Dokunmayan Yılan,Bin Yıl Yaşasın Aziz Nesinin bir sözü aklıma geldi... Bana dokunmayan yılan bin yıl yaşasın, diyerek yaşattığınız yılanların bir sonraki hedefi siz olursunuz |
Cevap: Bana Dokunmayan Yılan,Bin Yıl Yaşasın Bazen banane diyebilmeli insan.Bazı durumlarda seyirci kalmak lazım.Herşeye maydonoz olunmaz:) |
Cevap: Bana Dokunmayan Yılan,Bin Yıl Yaşasın Ben eziyorum o yılanları:p |
Cevap: Bana Dokunmayan Yılan,Bin Yıl Yaşasın Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 06:24. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.9 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.
Site kurucuları: Damla ve Meltem