Forumunuz.Com
  • Sayfa 1 Toplam 3 Sayfadan
  • 1
  • 2
  • 3

Forumunuz.Com (https://www.forumunuz.com/)
-   Haftanın Tartışması (https://www.forumunuz.com/haftanin-tartismasi/)
-   -   Bana Dokunmayan Yılan,Bin Yıl Yaşasın (https://www.forumunuz.com/haftanin-tartismasi/26473-bana-dokunmayan-yilanbin-yil-yasasin.html)

Cookie 23 Nisan 2015 12:55

Bana Dokunmayan Yılan,Bin Yıl Yaşasın
 
Anafikir; Zararlı bir insanın doğrudan bize zararı dokunmadıkça,onu rahat bırakalım...Bırakmalımıyız?

Hep düşünmüşümdür,neden bana dokunmayan yılan bin yıl yaşasın?
Bana göre oldukça bencil bir yaklaşımdır...Doğrudan bize dokunmayan yılana seyirci kalmak doğrumudur?

Sizler ne düşünüyorsunuz....

Elif 23 Nisan 2015 13:02

Cevap: Bana Dokunmayan Yılan,Bin Yıl Yaşasın
 
Bazen gercekten bunu diyebileceğin insanlar var malesef etrafta tamam bencillik olabilir ama hakedenede denmeli bu ara ben diyorum bana dokunmayan yılan bin yıl yaşasın çünkü dokunmaya devam edlirse yanlışlıkla üstüne basıp gecebilirim.

Hayat 23 Nisan 2015 13:02

Cevap: Bana Dokunmayan Yılan,Bin Yıl Yaşasın
 
Seyirci kalmak hoş değil en azından ben kalamıyorum.Sessizde kalamıyorum,duyarsızda.
Bildiğim birşey varki bana dokunmasa da biliyorumki zehirli.
bugün ona yapılan haksızlık,yarın bana da yapılabilinir...

Sindy 23 Nisan 2015 13:05

Cevap: Bana Dokunmayan Yılan,Bin Yıl Yaşasın
 
Bana dokunmayan yılanlara selamet diliyorum .)

Arif 23 Nisan 2015 13:07

Cevap: Bana Dokunmayan Yılan,Bin Yıl Yaşasın
 
Bin yıl yaşasın denilen bütün yılanlar, o dilekle avunan bütün insanlığın iliklerine kadar dokundu. Günaydın...

SıcakKahve 23 Nisan 2015 13:07

Cevap: Bana Dokunmayan Yılan,Bin Yıl Yaşasın
 
Bana dokunsun,ben onunla baş ederim ezerim kafasını toplumdan ayıklıyabilirim :)

Tebessüm 23 Nisan 2015 13:12

Cevap: Bana Dokunmayan Yılan,Bin Yıl Yaşasın
 
Aziz Nesinin bir sözü aklıma geldi...

Bana dokunmayan yılan bin yıl yaşasın, diyerek yaşattığınız yılanların bir sonraki hedefi siz olursunuz

Liz 23 Nisan 2015 13:16

Cevap: Bana Dokunmayan Yılan,Bin Yıl Yaşasın
 
Bazen banane diyebilmeli insan.Bazı durumlarda seyirci kalmak lazım.Herşeye maydonoz olunmaz:)

Elimiel 23 Nisan 2015 13:17

Cevap: Bana Dokunmayan Yılan,Bin Yıl Yaşasın
 
Ben eziyorum o yılanları:p

Arif 23 Nisan 2015 13:39

Cevap: Bana Dokunmayan Yılan,Bin Yıl Yaşasın
 
Alıntı:

Elimiel Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 64471)
Ben eziyorum o yılanları:p

Nasıl?


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 06:24.
  • Sayfa 1 Toplam 3 Sayfadan
  • 1
  • 2
  • 3

Powered by vBulletin® Version 3.8.9   Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.

Site kurucuları: Damla ve Meltem