Temel İstanbul boğazında tekneyle turist gezdiriyormuş. Bir gün bir Amerikalıyı almış, başlamışlar tura. Adam bir saray görüp sormuş:
- Bu ne kadar zamanda yapıldı?
Temel:
- “10 yılda” demiş.
Adam:
- Yazık, bizde olsa 5 yılda biterdi.
Derken bir cami görüp sormuş:
- Bu ne kadar zamanda yapıldı?
Temel:
- “5 yılda” demiş.
Adam tekrar:
- Yazık, bizde olsa 2 yılda biterdi.
Temel sinirlenmeye başlamış. Bir tarihi yapı daha görmüşler, turist tekrar sormuş,
Temel:
- “2 yılda” demiş.
Adam:
- Vah vah! bizde olsa 1 yılda biterdi.
Derken tam o sırada Boğaz Köprüsü’nün altına gelmişler. Amerikalı köprüyü göstererek tekrar sormuş:
- Peki bu ne kadar zamanda yapıldı?.
İyice sinirlenen Temel cevabı yapıştırmış:
- Hangisi? Bu mu? Bilmem, vallaha dün burada yoktu!!!...
Üyelik tarihi
04 Şubat 2016
Mesajlar
6.322
Seslenildi
261 Mesaj
Etiketlendi
48 Konu
Temel İstanbul'da
12 Ocak 2017
- Paylaş
- Share this post on
Digg
Del.icio.us
Technorati
Twitter


Normal