![]() |
Boşluk Boşluk Yine derine daldım, efkâr bastı gönlümü Düştüğüm boşluklarda boşluk aradı gönlüm. Bir bir yine yaşadım yaşadığım ömrümü Eştim, boşluğa düştü, taşıdığım tüm ömrüm… Nereden nerelere taşımışım bu canı Güldüğüm ana saydım taşıdığım hicranı Kaçırmak istemezken yaşadığım bir anı Uçtum, boşluğa düştü, taşıdığım tüm ömrüm… Kimlerle tanışmışım, yaşamışım kimlerle Yediğim her lokmada tadılan ömürlerle Film devam ediyor yapılan çekimlerle Deştim, boşluğa düştü, taşıdığım tüm ömrüm… Neler gördü gözlerim kayıtlıdır beynimde Elin değdiği her şey hatlar çizer zihnimde Kopyalar asıl olur asıl zaten aynımda Seçtim, boşluğa düştü, taşıdığım tüm ömrüm… Hayat ardıma attı yürüdüğüm yolları El verdiğim dostlarım dipten kırdı kolları Ağu doldurmuş ömür, petekteki balları İçtim, boşluğa düştü, taşıdığım tüm ömrüm… Her daim başa döndü dişlisi kırık çarkım Günden güne açıldı kaderle yaşam farkım Yaşadığım her anda netleşir dünya terkim Kaçtım, boşluğa düştü, taşıdığım tüm ömrüm… Boşa geçen zamanı geçirdikçe boşuna Zaman yükü sırtlayıp koydu sabır taşına Ecel son sürat gelir bakmaz gözün yaşına Düştüm, boşluğa düştü, taşıdığım tüm ömrüm… 12.02.2012 Necati ŞİMŞEK Ankara |
Cevap: Boşluk Yüreğinize sağlık abicim. ;gul |
Cevap: Boşluk Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 00:39. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.9 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.
Site kurucuları: Damla ve Meltem