![]() |
Hayat... Hayat.. Avucunda tuttuğun hırçın kuş gibi hayat Gelmez fazla sıkmaya, ne özgür bırakmaya Bir anda unuttuğun, kurşun ömür’e inat Değmez geçmiş yıkmaya, geleceği yakmaya Ömürden kopartılan lokmacık ekmek gibi Gözünden çıkartılan, sokmacık mertek gibi Yüzünden kabartılan, yapmacık döşek gibi Değmez geçmiş yıkmaya, geleceği yakmaya Sende belki de her şey, farkına varmıyorsun Özde var ki de bir şey kendine sormuyorsun Elde var ki de bir ney, gönlüne çalmıyorsun Değmez geçmiş yıkmaya, geleceği yakmaya Ömür kezzaptan olsa, yaksa düştüğü yeri Lav olup sanki aksa, eritse bedenleri Tüm umutlar ham kalsa, bitirse hayalleri Değmez geçmiş yıkmaya, geleceği yakmaya Ne kadar sarılsan az, bedende iken hayat Senden istenen biraz, göstereceğin sebat Fırtına ömre yok naz, sevgilerse çok hoyrat Değmez geçmiş yıkmaya, geleceği yakmaya 25.11.2008 Necati ŞİMŞEK Ankara |
Cevap: Hayat... ah bu hayat.Gönlünüze sağlık :papatya2: |
Cevap: Hayat... Alıntı:
|
Cevap: Hayat... Yüreğinize sağlık @nesimsek.:sana: Hayatın kendisi hayatın en önemli bilmecesi. Ayırdederek,farkındalıkla ve anlam dolu yaşamalar ne güzel de anlatılmış. Kaleminize şükranlar üstadım. |
Cevap: Hayat... Alıntı:
Hayatı anlayıp hayatı yaşamayı bilenlere selam olsun... |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 23:17. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.9 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.
Site kurucuları: Damla ve Meltem