![]() |
Cevap: Latte Üzerine Sanat Bu kadarı da fazla. :D Baristaların bazıları çok iyi ya. İçmeye kıyamam şahsen o kahveyi. :d |
Cevap: Latte Üzerine Sanat Olm bunlar neki ben ahtapot timsah bukalemun falan çiziyorum :kop::kop: |
Cevap: Latte Üzerine Sanat X" bu balikli olanindan içelim mi? |
Cevap: Latte Üzerine Sanat Alıntı:
SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 15:50. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.9 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.
Site kurucuları: Damla ve Meltem