![]() |
|
İhanet eden kimdi? Cok yuksek bir binadan iki sevgili atlamaya karar verdiler.. Kadin atladi adam atlamadi O sirada kadinin parasutu acildi Sizce ihanet eden kimdi? |
Cevap: İhanet eden kimdi? Bence hiç kimse :pat: |
Cevap: İhanet eden kimdi? Geride kaldığı için erkek :) |
Cevap: İhanet eden kimdi? bence ikisi de birbirine sadık değildi |
Cevap: İhanet eden kimdi? Alıntı:
Mantık yürüteceğim. ;yandil İnsan, ihanet etse kime eder.? Tabii ki kendine. Demek ki, insan kendine ihanet etti, başkasına değil. |
Cevap: İhanet eden kimdi? Alıntı:
|
Cevap: İhanet eden kimdi? Burada sorulması gereken soru ihanet edenin kim olduğu değildir bana göre. Buradaki durum iki taraflı ihanettir ve @Damla'nın da söylediği gibi aslında kendilerine ihanet etmişlerdir. Biraz daha irdeleyelim. Karşıtlık ilkesine göre bakarsak, yine 1-1'lik eşitliği 90 dakikada taraflardan birisi bozamadığı için maç uzatmalara gider. İki tarafın ölüm gibi ciddi bir konuda birbirlerine sadakati yoksa, sadakati geçtim; son an plânlarını birbirlerine söylemekten de yoksunlarsa ve en önemlisi -birbirlerini sevmediklerini varsayıyorum- herhangi bir x kişisinin ölümüne neden olabilecek kadar insanlıktan ve vicdandan yoksunlarsa, bence uzatmalarda da maçın kazananı aşk olmaz. Zira ölüme gittiğin yolda ölümden vazgeçiyorsan, en azından, senin için ölümü göze aldığını düşündüğün karşındakine; bunu bildirmen ve onu da vazgeçirmen gerekir. Sonuçta taraflardan her ikisi de yan çizmeseydi, biri diğerine ihanet etmekle kalmayacak aynı zamanda onun pisi pisine ölümüne de neden olmuş olacaktı. Özetle: Bir insan bilmiyorsa ne istediğini, hem seni ziyan eder hem de kendini. Dibini görmediğin suya dalmadığın gibi, emin olmadığın sevgiye de teslim etme kendini. |
Cevap: İhanet eden kimdi? Alıntı:
Kadın paraşütü açmış işte demek ki atlamadan çok önce planlamış :p |
Cevap: İhanet eden kimdi? Tencere kapak misali kadinda adam da aynı bence ikiside ihanet eden tipten. . SM-T330 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi |
Cevap: İhanet eden kimdi? Bende aynı düşünüyorum 2side kendilerine ihanet ettiler :oleyyy: |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 21:45. |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.9 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.
Site kurucuları: Damla ve Meltem