![]() |
Adana Belediye Başkanı 'yangın' sorusuna kızdı Adana'ın Aladağ ilçesinde ortaöğretim öğrencilerinin kaldığı yurtta yangın çıktı, en az 11 kız öğrenci ve bir kadın eğitmen hayatını kaybetti. Konuyla ilgili CNN Türk canlı yayınında açıklamalarda bulunan Adana Büyükşehir Belediye Başkanı Hüseyin Sözlü, kendisine sorulan itfaiyenin yangın çıkan yurtta bir denetim yapıp yapmadığı sorusuna "Çok zeki sorular sorduğunuzu zannetmeyin" yanıtını verdi. Adana'nın Aladağ ilçesindeki kız öğrenci yurdundaki yangında 11 öğrenci, 1 kadın eğitmen hayatını kaybetti. 22 öğrenci ise yaralandı. 34 ortaöğretim öğrecinin kaldığı yurtta, alt katta bulunan öğrencilerin birçoğunun kurtulduğu, üst katlara çıkan öğrencilerin ise hayatını kaybettiği anlaşıldı. Yaralanan çok sayıda öğrencinin ise pencerelerden atladığı öğrenildi. ADANA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANI'NI KIZDIRAN SORU Adana Büyükşehir Belediye Başkanı Hüseyin Sözlü, gazeteci Nedim Şener’in itfaiye ekiplerinin yangın çıkan yurtta bir denetim yapıp yapmadığı yönündeki sorusuna “şimdi seyircilerin karşısında çok zeki sorular sorduğunuzu zannetmeyin” diye tepki gösterdi. Sözlü, Şener için “çok kendini bilmez bir tavrınız ve tarzınız var” ifadelerini kullandı. Sözcü |
Cevap: Adana Belediye Başkanı 'yangın' sorusuna kızdı “şimdi seyircilerin karşısında çok zeki sorular sorduğunuzu zannetmeyin” havalara bak :ddd ya işte sıkıntı orda o seyirciler seyredip bir şey yapmıyorlar yüzüne tükürsüler boğulacak hesap sorsalar cevap veremeyecek halen savuşturma çabaları |
Cevap: Adana Belediye Başkanı 'yangın' sorusuna kızdı Bahçeli gibi ancak gazetecileri onu bunu tersleyip parçalayasınız. Biraz adam ol Sözlü adam. İkinizin de sonu gelecek kralcılar sizi gidi. |
Cevap: Adana Belediye Başkanı 'yangın' sorusuna kızdı Yeni gündem bu. Herkesi azarlayin susturun. Mantık güzel. Sizi gidi koltuk seviciler sizi. |
Cevap: Adana Belediye Başkanı 'yangın' sorusuna kızdı Yangında ihmal olduğu kesin suçlular ortaya çıkarılmalı gencecik cumhuriyet fidanlarımız kayıp ettik. söylentilere göre cemaat yurdu..? bir çok eksik olduğunu beyan ediliyor.. yetkilerden tabi ki soru sorulmalı lakin her zaman ki gibi cevap alamıyorsun..suçlu ki..? |
Cevap: Adana Belediye Başkanı 'yangın' sorusuna kızdı Alıntı:
|
Cevap: Adana Belediye Başkanı 'yangın' sorusuna kızdı Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:12. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.9 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.
Site kurucuları: Damla ve Meltem