![]() |
Senin kıyıların var ve ben uçurumları seviyorum Öpmüyorsun ya. Omuzlarım, ölmüş papatya bahçeleri |
Cevap: Senin kıyıların var ve ben uçurumları seviyorum "seni kollarımın arasına alıp, saatlerce öyle kalma isteğim hiç geçmiyor." |
Cevap: Senin kıyıların var ve ben uçurumları seviyorum "gülüşlerim sana, sarılışlarım sana, bakışlarım sana, her şey sana, her şehir sana, her şiir sana, ağlayışlarım sana, ölüşlerim sana, dokunamayışım sana, sarılamayışım sana, koklayamayışım sana, bütün sokaklar sana, hayatım sana, ben sana, aşığım." |
Cevap: Senin kıyıların var ve ben uçurumları seviyorum Nasıl bi his biliyor musun? Oda çok geniş ama sığamıyorsun, bak kapı orda ama çıkamıyorsun, pencere açık ama nefes alamıyorsun. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 15:57. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.9 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.
Site kurucuları: Damla ve Meltem