![]() |
Asrevya Bazı insanlar vardır ne zaman tanırsanız tanıyın hep gec kalmışsınızdır.. Adı kardeştir, dosttur, yoldaştır, huzurdur, sırdaştır, ailedir.. Her gün dua edersiniz mutlu olması için.. Ve her gün şükredersiniz Allaha sizi onun gibi bir kardeş ile ödüllendirdiği için.. İşte bunların hepsi o güzellik Asverya'm, can dostum Güzel kalpli melegimm iyki varsın İyiki benim yoldaşım oldun Sevdim seni yazılarından konusmalarından duygu yüklü olmandan sevdim seni bu kadar yeter mi ? evet fazlaca sevdim seni sana seni anlatamaya kalkamıyacagım cünki ben seni kendime anlatamıyorum kolay kolay sevemem kimseyi ısınmam zordur heleki onu yüregime icimin taa ucuc noktasına zor alırım ama sen bunu basardın herseyi sende sevdim iyki hayatima girmissin kardesim.. kendine dikkat et olurmu hic bir zaman üzülme kıyamam o güzel gözlerine Dost ve Kardes sıfatını hak eden tek insansın sen seni cok sevdigimi unutma yardımsever melegim benim hersey gonlunce olsun hep mutlu huzurlu yasa.. ;acangul |
Cevap: Asrevya ... |
Cevap: Asrevya Forumun olmazsa olmazı.Herkesle iyi anlaşan,herkesi seven bir hali var. Ayrıca beni prenses yaptığı için teşekkür ederim.;acangul |
Cevap: Asrevya Alıntı:
Sen forumunuz.com yöneticilerine ayırdetmeksizin saygılı,herkesi düşünen,gruplaşma içinde olmayan hakikatli,yapıcı bir insansın. Seni her gördüğümde içimde şüphe duymadan tebessüm oluyor yüzümde. Bu güveni ve insani yakınlığı verdiğin için sana çok teşekkür ederim canım. Güzel bakış için de ayrıca şükranlar sunuyorum.;cicektopla Sevgiler yüreğine;acangul |
Cevap: Asrevya pirlanta kardesinin biricik cani.ablalarin kralicesi.yuregi en temiz ve vicdani en yuce olani.kalbi pirlanta ablam.cok ozledim.bilmeni istedim :) |
Cevap: Asrevya Alıntı:
Seni çok çok seviyorum. Olgunluğunu,anlayışını,düşünceli ve duyarlı insani yanını,açık sözlü ve mert yüreğini. Bu forumun bana kazandırdığı en önemli değerlerden birisin.Beni sözden öte en iyi anlayanlardan,sabırla inananlardan bir kardeşimsin. Sonuna kadar gözüm kapalı güvendiğim ilklerdensin.;acangul Seni hep özlüyorum ben de.Varsan mutluluğum,yoksan merakım,kişiliğinle biricik kardeşim;acangul İyi ki varsın @Sarp;acangul |
Cevap: Asrevya Kendisi burada olmamı sağlayan baş nedendir. Gayet zeki, kendini geliştirmiş, anlayışlı ve naif bir kişiliktir. Onu tanımak güzel. |
Cevap: Asrevya Alıntı:
Sizin burda olmanız benim için büyük bir mutluluktur. Olgun kişiliğiniz ve beyefendiliğiniz ile iyi ki tanıdım sizi,iyi ki varsınız değerli insan.;acangul |
Cevap: Asrevya Evet,geldik forumun bel kemiğine (: Kendisi ile tanışma fırsatım olmadı @Asrevya forumun can damarı,paylaşımcı,aktif,buraya emek veren ve herzaman en iyisini isteyen temiz kalpli arkadaşımız . . . Forumda kendisine ''abla'' diye hitap ediliyor çoğunlukla,yaşınızı bilmediğim için değerli bir arkadaşımız olarak hitap ediyorum size @ Asrevya . . . O halde forumun ablasına diyorum ki,dilerim her daim buralarda olur,iyi niyetinin,samimiyetinin,temiz kalpliliğinin karşılığını her daim alır . . . Daim olsun. |
Cevap: Asrevya Alıntı:
Çok teşekkür ederim yorumunuz için @Jön TüRk;gul Benim parolam:Emek ve Yürek. İnşallah emeğimin değdiği ve yüreğimin varolduğu ölçüde hep buradayım. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 15:10. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.9 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.
Site kurucuları: Damla ve Meltem