Forumunuz.Com

Forumunuz.Com (https://www.forumunuz.com/)
-   Üye Sözlüğü (https://www.forumunuz.com/uye-sozlugu/)
-   -   Asrevya (https://www.forumunuz.com/uye-sozlugu/14214-asrevya.html)

Neoma 17 Mart 2015 21:10

Asrevya
 
Bazı insanlar vardır ne zaman tanırsanız tanıyın hep gec kalmışsınızdır.. Adı kardeştir, dosttur, yoldaştır, huzurdur, sırdaştır, ailedir..
Her gün dua edersiniz mutlu olması için.. Ve her gün şükredersiniz Allaha sizi onun gibi bir kardeş ile ödüllendirdiği için.. İşte bunların hepsi o güzellik Asverya'm, can dostum Güzel kalpli melegimm iyki varsın İyiki benim yoldaşım oldun Sevdim seni yazılarından konusmalarından duygu yüklü olmandan sevdim seni bu kadar yeter mi ? evet fazlaca sevdim seni sana seni anlatamaya kalkamıyacagım cünki ben seni kendime anlatamıyorum kolay kolay sevemem kimseyi ısınmam zordur heleki onu yüregime icimin taa ucuc noktasına zor alırım ama sen bunu basardın herseyi sende sevdim iyki hayatima girmissin kardesim.. kendine dikkat et olurmu hic bir zaman üzülme kıyamam o güzel gözlerine Dost ve Kardes sıfatını hak eden tek insansın sen seni cok sevdigimi unutma yardımsever melegim benim hersey gonlunce olsun hep mutlu huzurlu yasa.. ;acangul

Asrevya 18 Mart 2015 02:29

Cevap: Asrevya
 
...

Cookie 18 Mart 2015 13:41

Cevap: Asrevya
 
Forumun olmazsa olmazı.Herkesle iyi anlaşan,herkesi seven bir hali var.

Ayrıca beni prenses yaptığı için teşekkür ederim.;acangul

Asrevya 18 Mart 2015 13:59

Cevap: Asrevya
 
Alıntı:

Cookie Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 30728)
Forumun olmazsa olmazı.Herkesle iyi anlaşan,herkesi seven bir hali var.

Ayrıca beni prenses yaptığı için teşekkür ederim.;acangul

Sevgili @Cookie,

Sen forumunuz.com yöneticilerine ayırdetmeksizin saygılı,herkesi düşünen,gruplaşma içinde olmayan hakikatli,yapıcı bir insansın.
Seni her gördüğümde içimde şüphe duymadan tebessüm oluyor yüzümde.
Bu güveni ve insani yakınlığı verdiğin için sana çok teşekkür ederim canım.
Güzel bakış için de ayrıca şükranlar sunuyorum.;cicektopla
Sevgiler yüreğine;acangul

Sarp 19 Mart 2015 19:06

Cevap: Asrevya
 
pirlanta kardesinin biricik cani.ablalarin kralicesi.yuregi en temiz ve vicdani en yuce olani.kalbi pirlanta ablam.cok ozledim.bilmeni istedim :)

Asrevya 19 Mart 2015 19:35

Cevap: Asrevya
 
Alıntı:

Sarp Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 31385)
pirlanta kardesinin biricik cani.ablalarin kralicesi.yuregi en temiz ve vicdani en yuce olani.kalbi pirlanta ablam.cok ozledim.bilmeni istedim :)

Canım kardeşim;acangul
Seni çok çok seviyorum.
Olgunluğunu,anlayışını,düşünceli ve duyarlı insani yanını,açık sözlü ve mert yüreğini.
Bu forumun bana kazandırdığı en önemli değerlerden birisin.Beni sözden öte en iyi anlayanlardan,sabırla inananlardan bir kardeşimsin.
Sonuna kadar gözüm kapalı güvendiğim ilklerdensin.;acangul
Seni hep özlüyorum ben de.Varsan mutluluğum,yoksan merakım,kişiliğinle biricik kardeşim;acangul
İyi ki varsın @Sarp;acangul

Arif 19 Mart 2015 20:02

Cevap: Asrevya
 
Kendisi burada olmamı sağlayan baş nedendir. Gayet zeki, kendini geliştirmiş, anlayışlı ve naif bir kişiliktir. Onu tanımak güzel.

Asrevya 19 Mart 2015 20:04

Cevap: Asrevya
 
Alıntı:

Renksiz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 31415)
Kendisi burada olmamı sağlayan baş nedendir. Gayet zeki, kendini geliştirmiş, anlayışlı ve naif bir kişiliktir. Onu tanımak güzel.

Çok teşekkür ederim @Renksiz .;acangul
Sizin burda olmanız benim için büyük bir mutluluktur.
Olgun kişiliğiniz ve beyefendiliğiniz ile iyi ki tanıdım sizi,iyi ki varsınız değerli insan.;acangul

Jön TüRk 26 Mart 2015 00:50

Cevap: Asrevya
 
Evet,geldik forumun bel kemiğine (:

Kendisi ile tanışma fırsatım olmadı @Asrevya forumun can damarı,paylaşımcı,aktif,buraya emek veren ve herzaman en iyisini isteyen temiz kalpli arkadaşımız . . .

Forumda kendisine ''abla'' diye hitap ediliyor çoğunlukla,yaşınızı bilmediğim için değerli bir arkadaşımız olarak hitap ediyorum size @ Asrevya . . .

O halde forumun ablasına diyorum ki,dilerim her daim buralarda olur,iyi niyetinin,samimiyetinin,temiz kalpliliğinin karşılığını her daim alır . . .

Daim olsun.

Asrevya 26 Mart 2015 13:42

Cevap: Asrevya
 
Alıntı:

Jön TüRk Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 38312)
Evet,geldik forumun bel kemiğine (:

Kendisi ile tanışma fırsatım olmadı @Asrevya forumun can damarı,paylaşımcı,aktif,buraya emek veren ve herzaman en iyisini isteyen temiz kalpli arkadaşımız . . .

Forumda kendisine ''abla'' diye hitap ediliyor çoğunlukla,yaşınızı bilmediğim için değerli bir arkadaşımız olarak hitap ediyorum size @ Asrevya . . .

O halde forumun ablasına diyorum ki,dilerim her daim buralarda olur,iyi niyetinin,samimiyetinin,temiz kalpliliğinin karşılığını her daim alır . . .

Daim olsun.

Allah razı olsun bakışınızdan ,yorumunuzdan,insani varlığınızdan.
Çok teşekkür ederim yorumunuz için @Jön TüRk;gul
Benim parolam:Emek ve Yürek.
İnşallah emeğimin değdiği ve yüreğimin varolduğu ölçüde hep buradayım.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 15:10.

Powered by vBulletin® Version 3.8.9   Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.

Site kurucuları: Damla ve Meltem