Forumunuz.Com
  • Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan
  • 1
  • 2

Forumunuz.Com (https://www.forumunuz.com/)
-   Üye Sözlüğü (https://www.forumunuz.com/uye-sozlugu/)
-   -   Destina (https://www.forumunuz.com/uye-sozlugu/159938-destina.html)

Damla 02 Nisan 2020 10:20

Destina
 
@Destina
Ruh ikizim.
Daha tanışmadan demişti bunu bana, konuşmaya başladıkca öyle olduğumuzu fark etmeye başladım.
Yüreği öyle naif ki, sanalda ki oynanan oyunlara bunca senedir alışmamış - alışamayacak da benim gibi.
Uzun uzun dertleşmeyi en bir sevdiğim, böyle yapmasını da nadir severim.
''Sana kanım kaynamaktan da öte, fokurdadı'' dedi bana, benim de öyle oldu ona.
Hep arkadaşlığımızın sürmesi, güzel yüreğinin hep böyle kalması dileğiyle. İyi ki varsın kuzum.
Sevgili @Fna ile sonsuz mutluluklarınız olsun.

;kalpsenin

07 Ucu Olan 02 Nisan 2020 10:36

Cevap: Destina
 
Bence ikinizde şanslısınız .. karım diye demiyorum delikanlı kızdır birde gözünü kapat sırtını yasla .. kolay kolay kimseye kanı kaynamazdı.. ama seninde hakkını yememek lazım damla hanım . . hanım hanımcıksın ağır başlardan' laf olsun torba dolsun diye demiyorum.. bizim için dilediğin dilekler için ben kendi adıma teşekkür ederim.. ve yine kendi adıma diyorumki her kim bizimle arkadaşlık ediyorsa yanlarındayız HAKLI oldukları sürece' her zaman ihtiyaç dahilinde'de yardımlaşmaya açığız ... HER KONUDA. . iyi forumlar.

Penia 02 Nisan 2020 12:04

Cevap: Destina
 
biz daha tanışmadık kendi halinde kimseyle işi olmayan iftiraya uğrayan çalışmaları güzel hatunlardan ;balon:kelebek:

Destina 02 Nisan 2020 14:43

Cevap: Destina
 
@Damla .. Tanıdıkça da ne kadar doğru dediğimi bir kez daha anladım. Bir insanın karakterinin asla değişmeyeceğine inananlardayım. Yıllardır gördüğüm şeyde bu değişmediğin. Hep böyle kalman dileğiyle meleğim. Çok seviliyorsun inşaAllah hep böyle daim oluruz.. :* -- @Penia çok hoş tatlı dilli, sessiz sakin herkese kucak açabilen tanımayı isterim. Ayrıca çok iyi gözlemci. :p Teşekkür ediyorum canım benim. :*

Blackheart 02 Nisan 2020 14:46

Cevap: Destina
 
Güzel Photoshop çalışmaları var. Bir avatar çalacaktım ama çalmak istediğim avatarların üzerine Tabut yazmış. Kabir azabından ürktüm ve çalamadım.

Destina 02 Nisan 2020 14:53

Cevap: Destina
 
Teşekkür ediyorum. Şuan PS'm yok olduğu zaman size de yaparım. :) Bu arada BlackHeart diye bi tanıdığım var başka platformlardan bi an o sanmıştım sizi. :) Yorumunuz için teşekkürler. @Blackheart

Blackheart 02 Nisan 2020 14:56

Cevap: Destina
 
Rica ederim @Destina , şimdiye dek üye olduğum ikinci platform. O bakımdan kuvvetle muhtemel başkasıdır.
Ve avatar sözünüz için teşekkür ederim :)

Qasem 02 Nisan 2020 19:20

Cevap: Destina
 
Bacımın yanındayım...
Sonuna kadar...

ANE-LX2 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Toprak 02 Nisan 2020 19:26

Cevap: Destina
 
@Destina ve @Fna iyiki buradasınız. Hep mutlu olun mutlu kalın.Gerçekten burda olmanız beni pek keyifli hissettiriyor. :hello:

Destina 02 Nisan 2020 21:17

Cevap: Destina
 
@Qasem sağol abim aynı şekilde. İyiki dediğim insanlardan birisin.. -- @Toprak çok teşekkür ederim sizin gibi kaliteli insanların arasında olmak çok güzel. (:


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 15:19.
  • Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan
  • 1
  • 2

Powered by vBulletin® Version 3.8.9   Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.

Site kurucuları: Damla ve Meltem