![]() |
|
Destina @Destina Ruh ikizim. Daha tanışmadan demişti bunu bana, konuşmaya başladıkca öyle olduğumuzu fark etmeye başladım. Yüreği öyle naif ki, sanalda ki oynanan oyunlara bunca senedir alışmamış - alışamayacak da benim gibi. Uzun uzun dertleşmeyi en bir sevdiğim, böyle yapmasını da nadir severim. ''Sana kanım kaynamaktan da öte, fokurdadı'' dedi bana, benim de öyle oldu ona. Hep arkadaşlığımızın sürmesi, güzel yüreğinin hep böyle kalması dileğiyle. İyi ki varsın kuzum. Sevgili @Fna ile sonsuz mutluluklarınız olsun. ;kalpsenin |
Cevap: Destina Bence ikinizde şanslısınız .. karım diye demiyorum delikanlı kızdır birde gözünü kapat sırtını yasla .. kolay kolay kimseye kanı kaynamazdı.. ama seninde hakkını yememek lazım damla hanım . . hanım hanımcıksın ağır başlardan' laf olsun torba dolsun diye demiyorum.. bizim için dilediğin dilekler için ben kendi adıma teşekkür ederim.. ve yine kendi adıma diyorumki her kim bizimle arkadaşlık ediyorsa yanlarındayız HAKLI oldukları sürece' her zaman ihtiyaç dahilinde'de yardımlaşmaya açığız ... HER KONUDA. . iyi forumlar. |
Cevap: Destina biz daha tanışmadık kendi halinde kimseyle işi olmayan iftiraya uğrayan çalışmaları güzel hatunlardan ;balon:kelebek: |
Cevap: Destina @Damla .. Tanıdıkça da ne kadar doğru dediğimi bir kez daha anladım. Bir insanın karakterinin asla değişmeyeceğine inananlardayım. Yıllardır gördüğüm şeyde bu değişmediğin. Hep böyle kalman dileğiyle meleğim. Çok seviliyorsun inşaAllah hep böyle daim oluruz.. :* -- @Penia çok hoş tatlı dilli, sessiz sakin herkese kucak açabilen tanımayı isterim. Ayrıca çok iyi gözlemci. :p Teşekkür ediyorum canım benim. :* |
Cevap: Destina Güzel Photoshop çalışmaları var. Bir avatar çalacaktım ama çalmak istediğim avatarların üzerine Tabut yazmış. Kabir azabından ürktüm ve çalamadım. |
Cevap: Destina Teşekkür ediyorum. Şuan PS'm yok olduğu zaman size de yaparım. :) Bu arada BlackHeart diye bi tanıdığım var başka platformlardan bi an o sanmıştım sizi. :) Yorumunuz için teşekkürler. @Blackheart |
Cevap: Destina Rica ederim @Destina , şimdiye dek üye olduğum ikinci platform. O bakımdan kuvvetle muhtemel başkasıdır. Ve avatar sözünüz için teşekkür ederim :) |
Cevap: Destina Bacımın yanındayım... Sonuna kadar... ANE-LX2 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi |
Cevap: Destina |
Cevap: Destina |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 15:19. |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.9 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.
Site kurucuları: Damla ve Meltem