![]() |
Bazen... Hani bazen vardır ya hiçbirşey lezzet vermez öyleyim işte, tatsız ... Aslında burası çok güzel ama niyeyse ben çok tatsızım... |
Cevap: Bazen... Bazen herşey istediğin gibi gitsede yine bir tatsızlık yine bir tuzssuzluk oluypr. Bazen zamana bırakmak lazım. Zaman herşeyin ilacı... ANE-LX2 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi |
Cevap: Bazen... Alıntı:
|
Cevap: Bazen... Bu siteyi çok seviyorum buraya beni iten sanki bi şey var:) |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 00:07. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.9 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.
Site kurucuları: Damla ve Meltem