![]() |
Hayatimin hatasi Arkadaslar ben kacarak evlendim arkadaslsr araciligiyla tanistogim hem de tlfonla gorusup tanistigim birine kactim sekiz yil oldu iki de cocuk var ama ben buralara alisammadim vazen sevmekte yetmiyor bunu anladim |
Cevap: Hayatimin hatasi Zordur doğup büyüdüğün ve aşinası oldun yerlerden ve sevdiğin insanlardan yine sevdiğin insan için kopmak.Peki ailenizden sizi gelip istese vermezler miydi? Kaçmanın en son çare olması gerekir, en azından eşiniz ve çocuklarınızla huzurunuz varsa bunun için şükredin. |
Cevap: Hayatimin hatasi Vermezlerdi canim o zmnlardi zordu hersey ben zor.olan hayatimi iyice zorlastirdim su yalnizlik kimsesizlik bitirdi beni sirf sikintidan face actim orda bile kotu kaderim dusmedi yakamdan bir dunya dusmanim olfu oysa ben kimseyle kotu plmak istemiyorum ki sanirsiniz bir miktanis var cekiyorum |
Cevap: Hayatimin hatasi sıkmayın canınızı biz burdayız ne zaman isterseniz dinleriz, özellikle de ben anlarım çünkü benim de yaşadığım çok şey oldu , bazı şeyler tanıdık geliyor :W: |
Cevap: Hayatimin hatasi Mutlumuyum deseniz degilim cunku bir seyler hep eksik olmuyor iste insan nasil mutlu olur ki oysa cok sey istemedim ki hayattan para da pulda hoc gozum olmadi ben nerde hata yaptim onu bilmiyorum hayata bir sifir yenik baslayanlardanim |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 14:05. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.9 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.
Site kurucuları: Damla ve Meltem