Almi Açık Profil bilgileri Almi nickli üyeye ait bütün mesajları arattır goin' insane Üyelik tarihi 31 Mart 2015 Mesajlar 10.349 Seslenildi 962 Mesaj Etiketlendi 187 Konu Ruh Hali Aerosmith-Jig Is Up 24 Haziran 2015 1 Yeah, hey hey, hey hey... Dancing queen, sold like black vaseline She was a long tall sally joystick Know what i seen She was all right Drashing spurs Pong man, puss n boots She was a long-long live, long live who Sweet pretty lady (Lick em, love em) Booze and a-fruities (Push em, shove em) All kinda crazy (Love for my cousin) Hey lime juicy De, de, de, de..... New york chicks Old jock wild in the city Got a moon lady Drive me crazy Do what you do, do She was all tight I mean all right (Heh heh) Sweet painted lady (Lick em, love em) Lose and a fruities (Push em, shove em) All kinda crazy (Love for my cousin) Hey lime juicy De, de, de...sure... Sweet painted lady (Lick lick love em) Lose and a fruities (Push push shove em) All kinda crazy (Love for my cousin) Hey lime juicy De, de, de...sure... Alıntı "Bütün bu şeraitten daha elîm ve daha vahim olmak üzere, memleketin dahilinde, iktidara sahip olanlar gaflet ve dalâlet ve hattâ hıyanet içinde bulunabilirler."