Yüreğinize sağlık @nesimsek.
Hayatın kendisi hayatın en önemli bilmecesi.
Ayırdederek,farkındalıkla ve anlam dolu yaşamalar ne güzel de anlatılmış.
Kaleminize şükranlar üstadım.