Asrevya Nickli Üyeden Alıntı
Yaratıcılık biraz stres istiyor değil mi?
Yaratma sancısı denilen durum.
Ama siz huzurlu olun,biz okuyalım
Yaratma sancısını en iyi sizler bilirsiniz hoca hanım. Şüphesiz sıkıntılı bir süreç. Lakin ortaya çıkan çoğu eser , sorunların , üzüntülerin , neşenin insanda ortaya çıkardığı tepkimenin sonucudur. Ya da bu sadece benim için böyle