Çok anlamlı şahane dörtlükler okurken duygulandım.
Kaleminiz daim olsun...

Bu arada şekil olarak kafiyeli yazıyorsunuz sanırım.
Çoktandır böyle güzel kafiyeli şiir okumamıştım tebrik ederim...