Mia Nickli Üyeden Alıntı
Hdp`nin baraj altında kalmasını çok istiyordum keza mhp`nin oy kaybına hem üzüldüm hemde haketti dedim. Devlet Bahçeli kesinlikle istifa etmeli. Özellikle Meral Akşener`e yaptığı ve Türkeşin oğluyla olan sorunlarda koyu bir mhpli olan beni ve ailemi ciddi şekilde etkiledi. Koalisyonu söylemiyorum bile..

Açıkcası Akp`nin iktidar olmasına çok sevindim.
Hayırlısı buydu

Bu dava uğruna babam 12 Eylül de yıllarca hapiste yatmış,
çocukluğum ülkü ocaklarında geçmiş,
kendimi bildim bileli bu davaya hizmet etmiş biri olarak ilk defa bu kadar çok üzüldüm.

Seçimler kazanılır kaybedilir her partinin inişi çıkışı olabilir.
Bu halkın takdiridir saygı duyarım.

Ama HDP nin bu akşam ki söylemi beni çok üzdü sorumlusu da Devlet Bahçeli dir.
Biz sandıktan 3. parti olarak çıktık dedi
MHP yi altımıza aldık dedi resmen ya.

Devlet Bahçeli MHP yi bu duruma düşürdü.
O efsane lider Alparslan Türkeş in kurduğu partiyi ne hale getirdi getirdiler.