nesimsek Nickli Üyeden Alıntı
Amin...

Ne güzel bir sunuş, ne güzel tanıtım...
Gönüldeki manevi iklimden bizlerde payımıza düşeni almayı bilelim inşallah...

Saygı ve sevgilerimle...
Mahçup ettiniz efendim, isteriz ki bizler de sizin tecrübelerinizden ve ilminizden nasiplenelim.