Aslında ben onu en çetin dönemlerimde , Diz çökmemek için direndiğim ve Yoğun zihin savaşlarımın olduğu , Bir dosta bir üstada en gerek duyduğum zamanlarda tanıdım. Tanımanın ötesinde Ben @Hatra ya tüm kalbimle inandım , güvendim... Ve zamanı geldiğinde, Herkesle yol ayrımına girdiğimde , Bir daha açmamak ve geriye bakmamak için kapıyı kapatırken arkamdan bir gölgeninde beni yalnız bırakmadığımı ve gölgesi ile beni kolladığını farkettim... Herkesle yol ayrımı yaşadığım günlerde Onunla Dostluk köprülerini attığımız günlerdi. O gün bugündür birbirimizi ayakta tutmaya , bir ve birlik olmaya gayret ettik... Hayatımda çok insanla hemhal olmadım, Lakin hem hal olduklarımın en ince , narin kibar ve Candan olanı Sevgili Hatra... Kalemi gönlünü ve ruhunu çok iyi yansıtan , dış dünyayı iyi analiz edebilen , Sıradışı roman yazarı, Ve Şiir alanında gizemli bir derya... Qasem her halde Hatrasız gövdeden ayrılan bir yapraktır benim zihin dünyamda... Yazarak bitmez... Kademe kademe dokuyacağım buraya... İş yoğunluğuma ver şuan ki kısa kısa pasajlarımı