Damla Nickli Üyeden Alıntı
Ayrıca hiç dikkat ettin mi, Yılan Tıp'ın sembolüdür.?
Yorumuna sağlık, ne mutlu sana, ne mutlu böyle bakana.
Yılanın tıp sembolü olmasının arkasında sanıldığı gibi masumane bir mitolojik hikaye yatmıyor maalesef. Hayvan olarak yılanın elbette bir suçu yok, fakat bunu sembol edinenler ve o sembolü taptıkları şeytanla sentezleyenler, tarih boyunca yaptıkları suikastleri yılanla ilgili bir çıkış noktasına bağlayarak gerçekleştirirlerdi. O kişiler, sözlerini dinlemeyen üst düzey devlet yöneticilerini tıp yoluyla ortadan kaldırırlardı. Yılanla ilgili kısmı ise, zehrinin hem öldürücü bir silah olarak, hem de iyileştirici bir panzehir olarak kullanılması; ideolojik olarak ise yılanın kendi inançlarındaki tapındıkları şeyin simgesi olmasıdır. İnsan kendini giyim tarzıyla, konuşmasıyla, yaptıklarıyla belli eder ya hani, onlar da inançlarının sapkın sembolleriyle belli ederler kendilerini. Yoksa ayı da bir tıp sembolüdür.