CaeLia Nickli Üyeden Alıntı
emeğine sağlık ablacım cok bana yakın bir dans değil ben karadenizliyim horon severim
Gönlü şahanem,yorumun için çok teşekkür ederim.
Karadeniz'e sevgiler,saygılar canım.