Siyasî düşüncelerimle uyuşmasa da bu adamın ilk dizide (2003-2006) kendince bir duruşu vardı. O zamanki yaşımdan da sebep 97 bölümlük Kurtlar Vadisi'ni izlemiştim. Daha sonra Kurtlar Vadisi Terör dizisini çekeceklerdi ki sansüre uğradılar. Son olarak Kurtlar Vadisi Pusu ile tamamen siyasî otoritenin istediği çizgiye evrildiler ve devam ediyorlar. 2007'de başlayan ve hâlâ suyu çıkmış olarak devam etmekte olan bu diziyi 2009 yılına kadar ara ara izledim. Zaten gerek yaşım, gerekse evrildiği çizgi nedeniyle bu saçmalığa tahammül edemeyecek duruma gelmiştim. Nitekim, bu karakteri canlandıran oyuncunun (?) Gezi Parkı açıklaması da şu anki durumunu özetliyor. Bir ara kanal değiştirirken denk geldim sanırım geçen yıldı, başkanlık sisteminden bile bahsediyordu. Yani şu an bu adama gidip, videodaki konuşmasını sorsan asla bu söylediklerinin arkasında duramayacağı gibi "o zamanlar içeriye yerleşmiş hainleri temizleme üzerine dizide bu vurguları yapmıştık" diyecektir.

2008 yılında İskender Büyük'lü bölümlerde Gladio adı altında resmen hayali Ergenekon'u anlatan dizidir bu. İşte tüm bu nedenlerle, bu karakterin düşünceleri evrilmeden önceki bölümlerdeki konuşmalarını bile günümüze entegre etmeyi doğru bulmuyorum.