Zordur doğup büyüdüğün ve aşinası oldun yerlerden ve sevdiğin insanlardan yine sevdiğin insan için kopmak.Peki ailenizden sizi gelip istese vermezler miydi?
Kaçmanın en son çare olması gerekir, en azından eşiniz ve çocuklarınızla huzurunuz varsa bunun için şükredin.