Konu
:
Sobada Yapılan Kestane
Tekil Mesaj gösterimi
Lou Andreas-Salome
Açık Profil bilgileri
Lou Andreas-Salome nickli üyeye ait bütün mesajları arattır
Üyelik tarihi
16 Kasım 2016
Bulunduğu yer
Lokal
Mesajlar
137
Seslenildi
4 Mesaj
Etiketlendi
1 Konu
Cevap: Sobada Yapılan Kestane
17 Kasım 2016
2
Kahrolsun doğalgaz! Senelerdir yapamıyoruz, e fırında olanın tadı yok, sokak satıcılarından aldığımızın tadı damağımızda kalıyor. Şu an hüzünlendim.
Alıntı