Ashriel Nickli Üyeden Alıntı


Çok egoist o be. Ben Zeyd'i seviyordum, ne dediğinden anlasılıyor ne giydiğinden.
Zeyd'in giyim tarzına bayılıyorum ya. Çok tarz bi adam da saçlarda röfle ne ya xd
Ramço sempatik ya bence o Karadeniz ağzıyla seviliyo xd