Facebookta Evlilik ve Tanışma yeri diye bir gruba eklemiş biri beni. 100 bin üyesi varmış.
Merak ettim şöyle bir göz attım bu manyakların amacı ne burada diye.
Fake resimler ve sahte hesaplar ile millet birbirini dolandırıyor.
Erkeklerde sazan gibi atlıyorlar.
Bu ne saflıktır arkadaş ?