Level atlattığım durumdur. MikroDalga içinde 3 dakika 15 saniye kadar bir kase kadar kestaneyi geniş bir tabağa dizip tam kıvamını tutturmak ve keyfini ve sefasını sürmek gibisi yok. Soba olsa tadı ve keyfi başka olur tabi. Konumuz sobaydı dimi ?