Roman Nickli Üyeden Alıntı
Gönlüm beraberlikten yana ama Fenerbahçe'nin kazanmasını istiyorum puan cetvelinde ki duruma bakarsak.
Siz istersiniz tabi.
bizde yüksek uçarız maçı alırız..