Lanet Nickli Üyeden Alıntı
Bak işte nasıl ukalasın. Nasıl ukalasııııın... Fenerbahçeliden beklediğim gibi... Bundan sonra bu forumda misyonum senin gerçek yüzünü ortaya çıkarmak xd
Aferin Fener'in F'sini büyük yazdın. xd
Bi kere hiç de ukala değilim.
Özel üyeliğimi kıskandın hep ondan @Damla özel üyrliğimi alıp arkadasa ver de gozu doysun xd
Seline derim seni iyi davran bana xd