Juliette Nickli Üyeden Alıntı
Ben bisey anlamadim ama olsun :/
Ziyaretçiler, foruma üye olmadan;
- Kayıt sorunu
- Son kullanıcı tarafındaki problemler
- Reklam
- Hukuksal
gibi konularda form üzerinden bildirim gönderebiliyor. Bu bildirimler, foruma konu olarak açılmıyor; e-posta yoluyla üst yönetime ulaşıyor. @
Roman'ın
kimler çevrimiçi sayfasında gördüğü de bu, yani
iletişim bağlantısını tıklayan bir ziyaretçinin o anki faaliyetini sormuş.